Fie că ai cont de TikTok, fie că nu ai, e imposibil să nu fi auzit de acest nou star al platformelor de social media. Sigur ai văzut clipuri amuzante cu oameni dansând, tranziții cu oameni care își schimbau outfit-urile instant sau alte trend-uri video care au apărut și pe facebook, instagram sau youtube, dar s-au născut, de fapt, pe TikTok.
TikTok a rămas cea mai vizitată platformă online, depășind chiar și google, încă din august 2021, iar multe brand-uri și influenceri s-au orientat pe această rețea de social media pentru a livra conținut de calitate, interactiv, divers și, implicit, ușor de monetizat.
Aplicația tocmai a înregistrat un miliard de utilizatori unici. Pentru comparație, Facebook se bucură de 2,9 miliarde de utilizatori, YouTube are 2.2 miliarde, Instagram are 1.4 miliarde, Snapchat are 500 de milioane de utilizatori, Pinterest are 480 de milioane de utilizatori, iar Twitter, paltforma cumpărată recent de Elon Musk, are 397 de milioane de utilizatori.
Ce înseamnă asta?
Înseamnă că în următoarea perioadă, potrivit specialiștilor din Social Media, TikTok – cea mai accesată rețea de socializare, va continua să aibă același loc în lumea aplicațiilor de social media. Ba mai mult, ar urma să crească. Din 2019, veniturile TikTok s-au triplat de la an la an cu 300%, în timp ce alți giganți social media precum Facebook și Youtube, stagnează.
De ce ar trebui să introduci TikTok în planul tău de afacere?
Deși majoritatea persoanelor care petrec timpul pe aplicație sunt tinere, mitul cum că doar copiii stau pe TikTok este complet FALS.
- Persoanele între 10-19 ani reprezintă în jur de 32,5 % dintre utilizatori
- Vârsta de 20-29 de ani: 29,5%
- 30-39: 16,4%
- 40-49 ani: 13,9%
- 50 +: 7,1% sunt utilizatori TikTok
Mai mult, timpul mediu pe care utilizatorii îl petrec pe platformă este de 30 de minute pe zi, iar în România media ajunge chiar și la o oră pe zi, ceea ce se traduce într-un interes foarte mare pentru videoclipurile pe care brand-ul tău ar putea să le posteze pe platformă.
Platforma este un mod inedit de a te conecta cu audiențe mai tinere, dar nu numai. În România media de vârstă pentru această platformă este de 20-35 de ani și se bucură de 4,1 de milioane de utilizatori activi, dintre care 2,4 milioane petrec zilnic timp pe TikTok.
Vrei să fii prezent pe TikTok? Te ajutăm noi!
Dacă vrei ca afacerea ta să facă furori pe TikTok și să ajungi la clienți noi prin videoclipuri interactive, dă-ne un semn! Îți creem contul și ne ocupăm de el în cel mai creativ mod posibil!